Klacht BEN: Begin april abb. binnen 1 dag geannuleerd en blijf nog steeds facturen ontvangen ondanks toezegging van Ben dat het hun fout is

Liaschouten

Via Studentmobiel abb. + tel. bestend en dag later geannuleerd. 28 april was de annuleringsdatum. Sinds die tijd krijg ik elke maand een factuur en herinnering (heb Ben laten blokkeren). Ben geeft steeds aan dat het klopt en dat ik geen facturen meer krijg maar kreeg verleden week weer een factuur en vandaag een herinnering en de waarschuwing dat ze mijn nummer (dat ik helemaal niet heb) hebben geblokkeerd. Heb op de fb-pag. van Ben al ettelijke keren berichtje gestuurd en steeds antwoord gehad dat het in orde zou komen. Ook Studentmobiel heeft verschillende keren een email aan Ben gezonden. Maar niets helpt. Het meest vreemde is, dat toen ik probeerde een abonnement af te sluiten bij Ben (verleden week) ik dat niet kreeg omdat ik al twee keer een annulering had geplaatst (klopt dus ook niet).

Geen facturen meer en een bloemetje zou leuk zijn. Maar mag onderdehand wel een enorme bos zijn met een grote doos bonbons (het liefst witte en melkchocolade).

BEN
    Beste klant,

Er is telefonisch contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?