Opgelost door BEN: Belangrijke nummers zoals de huisartsenpost en politie zijn geblokkeerd

Miranda

Ik moest onlangs voor een van de kinderen na een ongelukje op het voetbalveld de huisartsenpost bellen en kwam er toen pas achter dat 0900 nummers de eerste drie maanden geblokkeerd zijn. Pas na het weekend was de klantenservice bereikbaar en toen werd mij verteld dat als ik deze nummers eerder vrijgegeven wou hebben ik even 124 Euro over moest maken aan Ben. Ik was hier niet van op de hoogte toen ik het abonnement afsloot en heb voornamelijk een mobile telefoon aangeschaft om in noodgevallen de huisartsenpost of de politie te kunnen bellen. De eerste drie maanden heb ik dus niets aan de telefoon en moet ik dus voorbijgangers vragen te bellen of bij de buren aankloppen als er wat aan de hand is.

Graag met spoed belangrijke telefoonnummers vrijgeven.
Huisartsen en politie moeten toch te bereiken zijn.
Dit had ernstige problemen kunnen geven.

BEN
    Hallo Miranda,

Dankjewel voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je de huisartsenpost wilt kunnen bellen wanneer er iets met je kinderen gebeurt. Het klopt dat je pas na het betalen van je eerste twee facturen naar 0900 - nummers kunt bellen.

Om grote problemen hiermee te voorkomen heb ik de politie en de klantenservice de eerste maanden niet geblokkeerd. Aangezien elke huisartsenpost een ander telefoonnummer heeft en deze nog wel eens kunnen veranderen, kan ik dit helaas niet voor de huisartsenpost doen.

Je kunt er uiteraard wel voor kiezen om een voorschot van €124,00 te betalen. Op het moment dat je eerste twee facturen dan zijn verschenen, kun je het rest bedrag terug vragen. Dit bedrag zal dan weer op je rekening gestort worden.

Ik begrijp je frustratie maar kan je in dit opzicht helaas niet iets anders aanbieden. Sorry daarvoor.

Ben
    Het zij zo

Miranda

Ook een klacht indienen over BEN?