Klacht BEN: belofte na klacht niet nagekomen; bedrijf zelfs opnieuw in de fout

Maasvan egdom

Mijn eerste klacht via Klachtenkompas aan Ben wegens het in rekening brengen van ongevraagde sms-diensten leek goed opgelost. Ben beloofde de in rekening sms-diensten over maart 2015 te compenseren en te verrekenen bij volgende facturen. Bovendien beloofde Ben de sms-diensten voor mij stop te zetten.
Helaas moet ik nu constateren dat het een noch het ander is gebeurd. Ik krijg nu de factuur over april 2015 en wat blijkt: 1. de sms-diensten zijn door Ben niet stopgezet; ze staan opnieuw op de factuur van april 2015. Dus van de toegezegde compensatie en verrekening is al gehelmd geen sprake.
Graag wil dat de toezeggingen die Ben bij mijn eerste klacht hierover heeft gedaan, alsnog nakomt.

Graag nakoming van de toezeggingen naar aanleiding van mijn eerste klacht.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    Maasvan egdom
    Je hebt een openstaand bedrag nog niet aan mij betaald. Het totale openstaande bedrag is EUR 48,31. Daarom breng ik op je volgende factuur EUR 15,00 administratiekosten in rekening.Ik vraag je om het openstaande bedrag binnen 7 dagen naar rekening NL61COBA0733974775 van Ben over te maken onder vermelding van het betalingskenmerk 1.50001115.Als je nog langer wacht met betalen, ben ik helaas genoodzaakt om je aansluiting te blokkeren voor alle uitgaande gesprekken, sms en int
    Hoe kan dit?
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Maasvan egdom
    Dank voor het antwoord. Uw procedure is mij wel duidelijk. Ik heb alleen bewaar tegen het in rekening brengen van ongevraagde sms'en-diensten. U spreekt alleen over een vergoeding over februari en niet over maart. En dat antwoord komt tot nog toe niet. Zie mijn reactie van van hedenmorgen.
    Ik heb nu de indruk dat u en ik en u binnen uw bedrijf steeds langs elkaar heen praten. Het is voor mij nu lastig omdat ik op vakantie (Fr.) ben zonder permanent internet.
    Beste klant,
    Via je vorige klacht heb ik per e-mail op uw vraag gereageerd.
    Ben klantentenservice
    Maasvan egdom
    Ondanks herhaalde vragen wordt niet ingegaan op het echte probleem. Het feit dat ongevraagde sms-diensten in rekening worden gebracht. Ik heb voor die diensten geen overeenkomst afgesloten.

Maasvan egdom

Ook een klacht indienen over BEN?