Klacht BEN: belofte na klacht niet nagekomen; bedrijf zelfs opnieuw in de fout

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107905
Gebruiker
Maasvan egdom
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Mijn eerste klacht via Klachtenkompas aan Ben wegens het in rekening brengen van ongevraagde sms-diensten leek goed opgelost. Ben beloofde de in rekening sms-diensten over maart 2015 te compenseren en te verrekenen bij volgende facturen. Bovendien beloofde Ben de sms-diensten voor mij stop te zetten.
Helaas moet ik nu constateren dat het een noch het ander is gebeurd. Ik krijg nu de factuur over april 2015 en wat blijkt: 1. de sms-diensten zijn door Ben niet stopgezet; ze staan opnieuw op de factuur van april 2015. Dus van de toegezegde compensatie en verrekening is al gehelmd geen sprake.
Graag wil dat de toezeggingen die Ben bij mijn eerste klacht hierover heeft gedaan, alsnog nakomt.

De oplossing

Graag nakoming van de toezeggingen naar aanleiding van mijn eerste klacht.

7 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Maasvan egdom
    Datum
    Dat is duidelijk voor de factuur over februari. Prima. Wat ermee de factuur over maart 2015 gebeurt, blijft nog onduidelijk. Graag een reactie hierop. Ik neem dat hiervoor het zelfde geldt als voor februari.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactive via e-mail naar u verzonden.
    Met vreindelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    Maasvan egdom
    Datum
    Ik kan moeilijk reageren wegens vakantie zonder internet.
  5. Auteur
    Maasvan egdom
    Datum
    Bedankt voor uw mailantwoord. Mijn eigenlijke vraag is helaas nog niet beantwoord. Waarom brengt u mij op de factuur over maart opnieuw de ongevraagde sms-diensten in rekening? Ik heb daar nooit toestemming voor gegeven. Daarom verwacht ik en vind ik het redelijk als u de factuur over maart net zo behandeld als die van februari
  6. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u vezonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  7. Auteur
    Maasvan egdom
    Datum
    Zaak komt niet goed tot een oplossing. Ik acht het principieel onjuist dat ik sms-diensten moet betalen waarvoor ik geen overeenkomst heb gesloten. ik heb nu een aangetekende brief verstuurd naar het hoofdkantoor van Ben. Als dit geen bevredigend resultaat oplevert, leg ik de zaak voor aan de Geschillencommissie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maasvan egdom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?