Klacht BEN: Beloftes worden niet nagekomen

Klachtnummer
# 34622
Gebruiker
ADijkshoorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 27 juli hebben wij via klachtenkompas een klacht ingediend bij Ben, omdat onze dochter onterecht zeer hoge kosten voor internetgebruik had. 1 aug is door Ben hierop gereageerd en hadden we tot onze grote tevredenheid een passende oplossing gevonden. De onterecht hoge kosten voor het internetgebruik zouden niet in rekening worden gebracht. We zouden wel een nota met de hoge internetkosten ontvangen, maar die zouden niet van onze rekening worden afgeschreven. Eind augustus werden helaas toch de onterecht hoge internetkosten automatisch van onze rekening afgeschreven. Na contact te hebben gezocht met de klantenservice van Ben, werd mij gemeld dat ze inderdaad op de hoogte waren van het hele verhaal. Op mijn vraag wanneer ik mijn geld nu terug zou krijgen, antwoorden ze dat ze dat niet precies konden zeggen omdat er veel mensen waren met dit zelfde probleem en ze nog veel mensen terug moesten betalen. Hier kon ik niet veel mee! Ik moet toch ook op tijd mijn abonnement betalen!!!!!!

De oplossing

Ik wil op zeer korte termijn mijn 68 euro teruggestort hebben!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Op 16 september heb ik u een e-mail gestuurd.
    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.
    Met vriendelijek groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    ADijkshoorn
    Datum
    Ik vind het heel erg raar dat ik niet mobiel ben gebeld, zeker omdat ik vorige keer wel via jullie op mijn mobiel gebeld ben. Ook heb ik de email helemaal niet ontvangen.
    Doordat ik gisteren contact had met de klantenservice van BEN kwam ik erachter dat er door jullie gereageerd was. Zij hebben mij de mail doorgestuurd, waarin staat dat ik mijn geld in week 39 teruggestort krijg. Ik hoop echt dat dit gaat gebeuren want op een gegeven moment ben je het vertrouwen in BEN een beetje kwijt.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen