Klacht BEN: Beloofde compensatie niet gekregen!

Klachtnummer
# 122463
Gebruiker
deborah
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb 3 maanden lang problemen gehad met Ben,na ruim 3 en halve maand was het EINDELIJK opgelost en zou ik de factuur kosten van Juli gratis krijgen voor al het ongemak dat ik heb ervaren en de vele fouten die zijn gemaakt en Ben ook erkend.Jullie begrijpen het al...mijn factuurkosten over de maand Juli zijn gewoon afgeschreven .Belofte was dus een leugen. Wederom teleurgesteld door Ben

De oplossing

Beloofde compensatie en nieuwe compensatie door niet nakomen van gemaakte afspraken!

2 reacties

  1. Auteur
    deborah
    Datum
    Heb nu al 2 en half uur geen service,kan dus niet bellen of gebeld worden :( Het word alsmaar erger en erger...Dacht dat het afgehandeld was maar het begint weer van voren af aan
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen