Opgelost door BEN: Beloofde terugstorting kan Ben niet waarmakem

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 255581
Gebruiker
B. van Helden
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Na annulering van nieuw abonnement met gsm binnen 14 dagen kreeg ik op 31 januari 2017 mail van Ben dat ik de aankoopkosten van de gsm binnen 30 dagen teruggestort zou krijgen.
We zijn nu 35 dagen verder en nog heb ik het niet terug ontvangen.
Medewerkers twitter/facebook zijn behulpzaam maar moeten het helaas afschuiven op financiële administratie.

Gewenste oplossing: ik wil mijn geld zo snel mogelijk terug ontvangen op mijn bankrekening.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld zo snel mogelijk teruggestort zien op mijn bankrekening!
Geboden oplossing
Geld ontvangen en pot drop onderweg :)
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Brenda,
    Dankjewel voor je klacht. Vervelend om te horen dat je de eenmalige toestelbetaling nog niet hebt ontvangen. Ik ben op dit moment aan het uitzoeken wat er mis gaat. Als ik meer weet stel ik je hier direct van op de hoogte.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Brenda,

    Ik heb gelukkig direct terugkoppeling ontvangen. Het bedrag zal vandaag terug gestort worden op je rekening.

    Sorry voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Ben
  3. Auteur
    B. van Helden
    Datum
    Goedendag Ben, ondanks dat het al een paar keer beloofd is en ik al vele malen contact heb gehad o.a. via twitter zie ik nog niks op mijn bankrekening verschijnen.

    Graag verneem ik van jullie waar het probleem ligt en wanneer ik het geld echt op mijn rekening mag ontvangen. Aan loze beloftes heeft niemand wat aan.
  4. Auteur
    B. van Helden
    Datum
    Geld is vandaag, 27maart2017, eindelijk ontvangen ..na 55 dagen ipv 30 dagen.
    Met dank aan het geweldige webcare team voor de interventie ;)
    Case closed!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen