Klacht BEN: BEN actie - abonnement i.c.m. iPhone 4 die niet goed werkt

Mirella

De iPhone werkt niet goed. Er zijn problemen met WhatsApp, SMS, agenda en internet. Ik moet soms wel 6 / 1/ keer op een app klikken om hem te openen waarbij tijdens het openen de telefoon terug springt naar het beginscherm. De agenda geeft sinds gisteravond foutmeldingen. Vanochtend klantenservice gebeld en klacht voorgelegd. Medewerkster moest steeds navraag doen en kwam met ´oplossingen` die niet werken. Voor agenda moest ik naar www.icloud.nl om de tijd aan te passen. Terwijl de agenda eerst werkte+ waarom moet ik nu tijd aanpassen... Aanpassng lukte niet, icloud.nl geeft foutmelding: Forbidden. Medewerkster zegt dat dit aan mijn iPad en aan mijn pc ligt, zij kunnen die site wel gebruiken. Ik heb gevraagd om een nieuwe iPhone die werkt. Dat kan niet. Ik kan de iPhone opsturen en ben hem dan 3 weken kwijt. En, als de reparateur dan zegt dat er geen probleem is dan zijn de kosten voor mijn rekening en blijf ik zitten met een niet werkende iPhone. Onacceptabel!

Ik heb sinds 23 september 2013 een abonnement met een iPhone 4 maar het toestel werkt niet zoals het zou moeten. Ik heb hiervoor een iPhone 3S gehad dus weet hoe het toestel hoort te werken. Ik verwacht een nieuwe iPhone toegestuurd te krijgen waarna ik mijn defecte toestel terugstuur. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven dan wil ik per direct af van het abonnement dat op 23 september is ingegaan.

Mirella
    Ik laat mijn telefoon zelf repareren, dan ben ik hem niet drie weken kwijt. Ik zet deze klacht daarom nu op afgehandeld.
    BEN
    Wij hebben vandaag toch nog even telefonisch contact gehad. Wellicht dat Ben tegemoet kan komen in de reparatiekosten. Ik heb het gesprek per e-mail bevestigd.Met vriendelijke groet.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?