Klacht BEN: Ben app werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101844
Gebruiker
Yet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik BEN al weken de nieuwe app proberen aan het downloaden, maar dat lukt niet
Zo kan je dus niet zien wat de rekeningen en het verbruik is, dat is niet handig!!!
Moet een nieuwe login maken omdat ik al een klant voor 1 maart BEN, maar werkt niet!!

Gewenste oplossing

Wil graag weten waarom ik niet teruggemaild wordt /instructies hoe ik de app bij mij kan laten werken
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw, U heeft telefonisch een reactie ontvangen van Ben. Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    Yet
    Datum
    Het heeft meer dan een week geduurd dat BEN reageerde en in minder dan een half uur werd de reden omdat ik niet kon inloggen gevonden, maar BEN wel daardoor € 6 over bel limiet heen ...
  3. Auteur
    Yet
    Datum
    Ben 's hulp om de app te installeren liet zich veel te lang op zich wachten .. een aantal weken .. daardoor was er niet de mogelijkheid om de informatie van verbruik te zien .. daardoor BEN ik over het limiet gegaan en veel kosten buiten de bundel gemaakt!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen