Klacht BEN: BEN belooft herstelbetaling maar stuurt aanmaningen

# 192102
femkekk

Het is een vervolg op mijn klacht bij Klachtenkompas # 182203. Daarin was toegezegd dat ik ongeveer de helft van een hoge factuur van EUR 240 zou terugkrijgen. Toen de kosten niet verrekend waren met mijn volgende maandfactuur, heb ik weer contact opgenomen. Ik kreeg een email waarin stond dat ik zelf de incasso van het hoge bedrag moest storneren, en het nieuwe bedrag moest overmaken. Dit heb ik gedaan. Toen kreeg ik mails van BEN dat ik een betalingsachterstand heb! Hierover heb ik gebeld en berichten gestuurd, maar nu krijg ik verschillende en tegenstrijdige emails waarin verschillende bedragen worden genoemd die BEN aan mij zal betalen of ik juist aan hen moet betalen. En recent de melding dat als ik niet binnen 15 dagen een openstaand bedrag betaal, BEN mijn abonnement gaat afsluiten. Ik heb de klantenservice gebeld en daar werd gezegd dat ik dit alleen via Klachtenkompas kan proberen op te lossen! Dus bij deze... Het is heel erg frustrerend.

BEN klachtenkompas afdeling, willen jullie alsjeblieft regelen dat in jullie administratie op alle verschillende afdelingen van BEN alles weer klopt? Ik heb namelijk betaald wat ik moest betalen. Dus graag mijn openstaande factuur van juli 2016 in al jullie systemen weer op betaald zetten. Verder wil ik graag weten hoe en waar ik een formele klacht kan indienen mocht dit toch weer niet helemaal goed gaan.

BEN
    Hallo Femke,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben
    femkekk
    Beste BEN, jullie geven aan in een email dat ik de factuur van september a EUR 33.72 nog moet voldoen. Als ik echter inlog op mijn account staat er dat de factuur van september a EUR 15 is betaald, evenals de factuur van augustus a EUR 33.72, en dat de factuur van juli a EUR 254.01 nog niet is betaald. Ofwel, jullie administratie klopt weer niet.
    Bovendien heb ik automatische incasso. Waarom hebben jullie die maand niet gewoon geïncasseerd?

femkekk

Ook een klacht indienen over BEN?