Opgelost door BEN: Ben belooft verrekening maar doet dit niet

Paul

Ben Regelmatig Abonnement afgesloten met als aktie + maandelijks 50 extra belminuten/sms'jes gratis. Al tijdens de eerste maand (juli) wordt onder belstatus geconstateerd, dat geen rekening wordt gehouden met de extra 50 min. Nog voor de eerste factuur kwam, hier netjes over gebeld met Ben (+35ct) en er werd toegezegd, dat dit z.s.m. gecorrigeerd zou worden. Op de eerste factuur werd uiteindelijk toch € 11,34 teveel gefactureerd en geincasseerd. Opnieuw netjes gebeld met Ben (+35ct). Om administratieve redenen was het Ben niet gelukt dit op de eerste factuur te corrigeren. U raad het al, op de tweede factuur ook geen correctie te vinden. Ditmaal een mail gestuurd met de vraag wanneer het ten onrechte geincasseerde bedrag van € 11,34 wordt teruggestort.
Samengevat als antwoordt kreeg ik: Ben ziet dat u gebeld heeft en wat u beloofd is, kunt u ons daarover terugbellen?

Ik zie niet in, waarom ik hierover moet terugbellen. Nogmaals +35ct?
Graag gewoon € 11,34 terugstorten op de rekening waar BEN van heeft geincasseerd. Dat lijkt mij toch niet zo moeilijk?

BEN
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Ik heb u telefonisch aangegeven dat het teveel in rekening gebrachte bedrag alsnog verrekend zal worden. Ik heb dit gesprek per e-mail bevestigd.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    Paul
    Wat eerder telefonisch was toegezegd is door BEN op 11 oktober, eerst netjes telefonisch en daarna bevestigend per email opnieuw toegezegd. Eind november moet de verrekening zijn afgewikkeld. Ik wacht in spanning af :-)

Paul

Ook een klacht indienen over BEN?