Klacht BEN: ben boos

Klachtnummer
# 123138
Gebruiker
linda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb na vijf weken geblokkeerd te zijn kan ik nu wel bellen en gebeld worden. Helaas heb ik nog steeds geen beschikking over data, waar ik wel voor betaal. Verschillende mensen gesproken bij de klantenservice met verschillende antwoorden. De datafuncties zouden gefaseerd weer worden ingevoerd. Hoe lang kan zoiets duren???????
Ik wil gewoon beschikbaar zijn.

De oplossing

Wil graag weten waar ik aan toe ben en wanneer dit opgelost wordt. Wil restitutie omdat ik geen gebruik kan maken van diensten waar ik wel voor betaal.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen