Klacht BEN: BEN Factuur overdreven gebruik en eindafrekening

Klachtnummer
# 29980
Gebruiker
EMADGT
Datum
2 reacties

Details

De klacht



14 maart 2012 BEN abonnement opgezegd. Deze zou 13-04-2012 officieel beëindigd zijn. Vervolgens zou ik mijn laatste factuur de eerste week van de volgende kalendermaand ontvangen. 26 april 2012 ontvang hoge rekening van €78,57 zonder buiten bundel te gaan. (bijgehouden gebruik)
29 mei(!) nogmaals een bedrag van €49,60 van mijn rekening geschreven met als email notificatie factuurnr. 16927228. Op dat moment inmiddels al 2 maanden geen klant meer. Factuur is ook niet in te zien. . De klantenservice reageert onverschillig en doet er niks aan. Ik wil een correctie op de frauduleuze factuur van 26 april en mijn geld terug van €49,60.

De oplossing

Gaarne een correctie op factuurnr 16716499 waarin overmatig ben gefactureerd en geld terug van factuur 16927228.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Vandaag geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik probeer het later nogmaals.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Vanochten geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Wederom is die niet gelukt. Ik heb u per e-mail een reactie gestuurd.

Ook een klacht indienen over BEN?