Klacht BEN: BEN geeft mijn gsm=nummer niet vrij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 132291
Gebruiker
strender
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik de melding van simyo te horen dat BEN mijn gsm-nummer niet vrij wenst te geven.

Heb net een maandenlange procedure doorlopen (geen bereik gsm in huis). BEN heeft aangegeven dat ik kosteloos mag overstappen naar andere provider.
Dat lukt dus niet!

Kom op BEN - voer uit wat je hebt afgesproken.

De oplossing

Vrijgeven van gsm-nummer zoals overeengekomen.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Kees,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    strender
    Datum
    Dank voor de eerste stap. Graag zie ik ook mijn tweede gsm nummer vrijgemaakt (zoals afgesproken). Het gaat om GSM nummer 06 40 598 336 . Binnenkort vraag ik voor dit nummer ook portering aan naar simyo. Als dit lukt, sluit ik de klachten procedure gelijk positief af.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Kees,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    strender
    Datum
    voor de tweede maal wijst iemand van het team bij BEN mijn te porteren gsm nummer af. Ik snap echt niet hoe BEN administratief in elkaar zit. Echt plezierig gaat het niet. En, dit is pas één gsm-nummer. Hoop dat de tweede wel beter verloopt............ duimen dus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
strender
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?