Opgelost door BEN: Ben geen klant meer ,maar wel blijven sturen van facturen en herinneringen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120349
Gebruiker
Mac
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben geen klant meer, maar wel blijven sturen van facturen en herinneringen.
Graag hiermee stoppen want ik krijg ze nog steeds inclusief dreigementen van incassobureaus!

Quote(Hoi Marcus,
Ik zie dat je na je vertrek bij mij één factuur ontvangen hebt. Dit is een factuur met herinneringskosten die je niet had mogen ontvangen. Dit is dus een fout van mij en ik ga ervoor zorgen dat deze kwijtgescholden wordt.
Mijn excuses hiervoor.
De groeten van Ben) einde quote

De oplossing

Stoppen met berichten en facturen en herinneringen en dreigementen.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Mac
    Datum
    Ja ik ben tevreden over het klachtenkompas, echter de firma Ben heeft nog steeds geen duidelijk overzicht van kosten (eindafrekening) aan mij gestuurd waar ik herhaaldelijk om gevraagd heb. Maar nooit gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mac
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen