Opgelost door BEN: BEN houdt zich niet aan de afspraak met het annuleren van de verleninging van mn abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 527131
Gebruiker
marchartman2017
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de verlenging van mijn abonnement bij BEN ge-annuleerd en heb volgens de instructies bij de bevestiging van het ontvangen van mijn annulering het toestel dat ik erbij kreeg terug gestuurd op 12-02-2021.
Ik heb een track & trace code waarmee ik de informatie kan zien dat de telefoon op 16-02-2021 bij VCK Logistics in goede orde is ontvangen en hier is voor getekend. Ik zou binnen twee dagen de bevestiging moeten krijgen van BEN dat de verlenging geannuleerd is. Bijna een maand later krijg ik een mailtje van BEN dat de annulering teruggedraaid is omdat ik niet op hun mail zou reageren. Toen ik hier contact over opnam met BEN , was het verhaal weer anders. Ze hadden de telefoon niet terug gekregen. Volgens mij is dit verder niet mijn probleem, ik heb me aan de gestelde voorwaarden gehouden en heb hier bewijs van. Maar BEN wil pas annuleren als die telefoon gevonden is. Ik heb twee keer via de BEN site een klacht ingediend waar ik vervolgens ook weer niks op hoorde. Ik "ben"er klaar mee en hoop dat jullie me hierin kunnen helpen. m.v.g Marc Hartman

De oplossing

Misschien dat ze klachtenkompas wel serieus nemen, ik krijg te horen dat ze er mee bezig zijn en in de tussentijd niets voor me kunnen doen. Het is hun probleem dat die telefoon onvindbaar is en niet mijn probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    marchartman2017
    Datum
    We zijn weer een week verder en heb ik van BEN nog steeds niks gehoord. Het is toch niet te geloven hoe dat bedrijf met hun klanten om gaat.
    Het is inmiddels langer dan een maand geleden dat ik mijn verlenging wilde annuleren en de meegeleverde telefoon retour stuurde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marchartman2017
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen