Klacht BEN: BEN is me telefoon al 2 maanden kwijt voor reparatie.

# 181963
remko

2 maanden geleden heb ik ben benaderde omdat mij telefoon stuk was.
Aangezien er nog garantie op zit zou hij opgehaald worden door dynafix een dochter aannemer van BEN.Helaas is mijn telefoon niet opgehaald en heb ik BEN gebeld en moest ik hem zelf verzenden met een antwoord nummer.
Dit gedaan te hebben heb ik na 3 weken gebeld naar BEN en kreeg ik te horen dat mijn telefoon kwijt is geraakt en dat ze een onderzoek hadden gestart.
na 3 weken was mijn telefoon terecht hij lag op de verkeerde afdeling van Dynafix bij vodafone ipv bij BEN en zou hier naar toe gebracht worden.
Nu heb ik dynafix benaderd na 2 weken hoe het staat met mijn reparatie en zij zeggen dat ze mijn telefoon nogsteeds niet hebben ontvangen.
Bij ben krijg ik te horen dat er een onderzoek gaande is en ik mag geen mensen van hoger op spreken.
En een oplossing bieden doen ze ook niet.
Ik zit nu al 2 maanden zonder me telefoon die ik net 8 maanden heb.

Dat ik binnen 2 dagen een oplossing krijg!

BEN
    Hallo Remko,

Bedankt voor je bericht.
    Ik heb je klacht naar mijn collega doorgestuurd die eerder bezig is geweest hiermee.
    Zij heeft ook al contact opgenomen met Dynafix voor je en je hierover gemaild.
    Met Vriendelijke Groeten.

Ben
    remko
    Helaas is dit nog niet een oplossing die word aangeboden.
    Alleen weer een verwijzing dat ze bezig zijn met een onderzoek........
    BEN
    Hallo Remko,
    Mijn antwoord is inderdaad nog niet de oplossing. Deze kan ik je nu helaas nog niet bieden, Zodra ik meer weet, stel ik je hiervan op de hoogte.
    Ben