Klacht BEN: Ben klantenservice is geen klanten service niet bereikbaar en krijg geen antwoord

abonnement opgezegd door ben

ik had nog 2 rekeningen openstaan bij Ben voor mijn beide abonnementen
ik moest die binnen 15 dagen betalen echter lukte me dat niet niet dus geprobeerd om contact te zoeken meerdere keren de klanten service te bellen niet bereikbaar soms in de wacht tot 15 a 20 minuten.

vervolgens via hun website een berichtje gestuurd met de vraag of ik de rekeningen inclusief de extra kosten dan uitelijk 20-08-2018 mocht voldoen

via de website van ben kreeg ik de melding binnen 5 dagen krijgt u bericht ???
Echter hier op niks ontvangen vervolgens , met een medewerker via messenger een heel gesprek gehad die maakte het alleen maar erger en de kosten gingen steeds meer omhoog vervolgens heb ik die gene ook gevraagt hoe het kan dat een andere rekening niet verekend maar wel is betaald , volgens ben medewerker niet betaald dus ik lieg , ik heb daar op de betaling van mijn bank mee gestuurd echte klopte die niet volgens de medewerker , ik heb toen de factuur er bij gedaan en die klopte precies met de gevens bij de afschrijving

nu wordt mijn beide mobiele abonnementen afgesloten dit nog ik geen klantenservice van ben , als de klant als leugenaar uit wordt gemaakt

ik vol doe aan de volledige betaling van beide abonnementen en ze worden weer in ere hersteld als service van ben om dat ze dus onbereikbaar zijn voor oplossingen van hun klant , en ik hoop dat ik toch gewoon klant mag zijn en blijven bij ben

BEN
    Hallo M van Gorp,

Ik heb je een e-mail gestuurdnaar het bij Ben bekende e-mail adres gestuurd.

De groeten van Ben
    m diemel
    heb op bij de email adressen nog niks ontvangen ?
    michelvangorp2@gmail.com of s_en_m_vangorp@online.nl
    BEN
    Hallo M van Gorp,

Ik heb je een nieuwe e-mail gestuurd naar het eerste e-mailadres die je opgeeft. Wellicht dat je dan nog wel in de Spam box moet kijken voor de mail

De groeten van Ben

Ook een klacht indienen over BEN?