Klacht BEN: BEN maakt grove fout en laat klant in de kou zitten.

Klachtnummer
# 282104
Gebruiker
denouden4
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik ben door Ben tijdens mijn verblijf in de Oekraïne afgesloten omdat ik buiten mijn bundel ben gegaan. ik had hiervoor smsjes gekregen met de mededeling dat ik eerst een voorschot moest betalen. hiervoor zou BEN een mail sturen hoe ik dat moest doen.
echter heeft BEN die mail niet gestuurd zodat ik geen voorschot over kon maken met als gevolg dat mijn telefoon afgesloten werd. bij thuiskomst kon ik niet naar mijn garage omdat die per telefoon geopend moet worden.
klantenservice van BEN gebeld dat zij een fout hebben gemaakt maar die zeggen eerst moet je 200,00 euro overmaken dan word binnen 3 werkdagen de telefoon weer geactiveerd.het is nu vrijdag dus kan ik pas volgende week woensdag weer bellen en mijn garagebox binnen. BEN vind niet dat ze fout zitten dus zoek het maar uit is het antwoord.

De oplossing

ik wil eigenlijk vandaag weer aangesloten worden zodat ik weer mijn garage in kan.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Marc,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  2. Auteur
    denouden4
    Datum
    BEN Klantenservice is niet voor rede vatbaar en verschuilt zich achter allerlei vage regeltjes.

  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Marc,

    Ik heb je een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen