Klacht BEN: Ben nauwelijks bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101565
Gebruiker
Bartjeverbeek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben heeft sinds 2 maart een nieuwe app. Die werkt helemaal niet. Abonnees hebben geen inzicht meer in verbruik, erger is nog dat veel klanten simkaarten niet kunnen activeren, abonnementen niet kunnen opzeggen of wijzigen. Kortom, het bedrijf functioneert nog maar gedeeltelijk en dat al bijna TWEE WEKEN!!

De oplossing

Toegang tot de app, inzage in het verbruik

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,U heeft uw klacht anoniem ingediend. Hierdoor is het niet mogelijk om u direct via de
    mail hierover te berichten.De problemen rondom het inloggen en gebruiksstatus zijn opgelost.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    Bartjeverbeek
    Datum
    Dit is wel erg kort door de bocht. Ik kan inderdaad inloggen en mijn gebruiksstatus eindelijk inzien, maar gelet op de berichten op de Facebook pagina zijn er nog zeer velen die dat niet lukt. Om niet te spreken over de honderden klachten over onbruikbare simkaarten, een niet te bereiken serviceafdeling, het niet kunnen opzeggen van het abonnement enz. Ben heeft een heel slechte beurt gemaakt deze maand en zal mij in ieder geval in de toekomst als klant gaan verliezen.
  3. Auteur
    Bartjeverbeek
    Datum
    Het is nog steeds een enorme puinhoop bij Ben. Een excuus hiervoor wordt niet echt gemaakt. Gelet op de voortdurende stroom klachten, geloof ik eigenlijk niet dat ze hier ooit nog uit komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bartjeverbeek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?