Klacht BEN: BEN NIET IN STAAT EEN KLACHT OP TE LOSSEN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254252
Gebruiker
M. Essarti
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben is niet in staat om toegang te verlenen tot mijn factuurgegevens. Dat kan slechts voor een abonnement. Het tweede abonnement werkt niet ik kan geen telefoon berichten meer ontvangen.
Ben weigert zich in te zetten ondanks mijn herhaald verzoek tot haar recht herstel. Thans acht ik mij vrij om elders een prepaid provider in te zetten. Heb ik tenminste zicht over mijn belkosten. Nu wordt er automatisch door Ben geïncasseerd.

Ben verleend geen medewerking om mijn nummer te behouden nog erger men erkend niet het nummer.

Helaas zij kunnen mijn rekeningnummer niet nazien. Waardoor het oplossen van de klacht achterwegen blijft.
Ter completering van het dossier heb ik Ben een aangetekend schrijven inhoudende ingebrekestelling/verzuim en onrechtmatige daad gezonden.

Omdat Ben in verzuim is geraakt heb ik de overeenkomst met hen ontbonden op grond van het niet namen van haar leverings- verplichtingen.

Juridisch heeft Ben nu geen poot meer op te staan.. Wat een zooitje en veel ergernis over Ben

De oplossing

Nu Ben niet niet meer heeft gereageerd. En mij vier emailadressenn heeft laten aanmaken om in te loggen. Tot twee keer toe haar toezegging niet nakomt met betrekking tot het inzetten van haar IT afdeling om de klacht op te lossen. Verwacht ik geen oplossing. Immers sinds het begin van de contracten doet zich bovengenoemd probleem voor.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo mevrouw Starren,
    Naar aanleiding van uw klachten en brief heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas krijg ik u niet te pakken. Kunt u me aangeven wanneer ik u wel kan bereiken? Ik kan u elke werkdag tussen 13:00 uur en 16:00 uur bellen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Essarti
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen