Klacht BEN: Ben niet kunnen bereiken

Klachtnummer
# 105151
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo Ben,
Vanaf 1 maart moest je een nieuwe login maken. Je krijgt hiervoor instructies via de mail. Nu is het zo dat het e-mailadres die geregistreerd staat bij mijn account verandert is, en ik ook niet meer mijn e-mail kan bekijken op dit oude e-mail adres.
Ik probeer jullie al ongeveer een maand te bereiken via de telefoon om dit te veranderen, maar iedere keer is de wachttijd langer dan normaal en heb ik na 20 minuten nog niemand aan de lijn.
Dus bij deze mijn vraag of dit ook op een andere manier verandert kan worden?
Ik heb nu namelijk geen inzicht in het verbruik van mijn mb's en belminuten.
MVG,
Loes Roovers

Gewenste oplossing

Dat ik zo snel mogelijk weer mijn account kan bekijken.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Loes,Omdat het abonnement niet op jouw eigen naam staat, mag ik in verband met de Wet op de Privacy geen gegevens aanpassen op verzoek van derden. Alleen de contracthouder zelf kan gegevens wijzigen. Ik begrijp dat dit vervelend is in verband met de vermiderde bereikbaarheid van de klantenservice op dit moment echter adviseer ik je om de contracthouder met de klantenrvice te laten bellen voor deze wijziging. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen