Klacht BEN: Ben ONBEREIKBAAR

Frija

Mijn bericht naar Ben:

Hoi,
Ik heb nu sinds zaterdag 7-3 geen provider meer omdat ik mijn nummerbehoud niet compleet kan maken. Klopt het dat ik mijn oude KPN telefoonnummer in moet voeren, en het simkaart nummer van mijn nieuwe Ben simonly? Doe ik iets fout of ligt het aan de storingen? Het is heel erg vervelend dat ik nu al bijna een week niet kan bellen of gebeld kan worden...! Kun je mij een update geven of uitleg hoe dit op te lossen is? Ik kan zelf dus ook niet bellen naar de klantenservice en als ik een telefoon leen van iemand kom ik er niet door, al verschillende dagen en tijden geprobeerd. Ook op mail geen antwoord... Ik snap dat er ergens een grote fout is in jullie systeem en dat het ook voor jullie heel vervelend moet zijn, maar nu heeft het wel lang genoeg geduurd!
Ik hoop dat je me kunt helpen, alvast bedankt,
Groetjes frija.
**Omdat ik dit op donderdag in een bericht naar jullie heb gestuurd en nog steeds geen antwoord heb post ik het nu maar hier. ACTIE ACTIE!

-Antwoord op mail en een bereikbare klantenservice,
-Compensatie/vergoeding voor de maand Maart.
--Als bovengenoemde niet haalbaar is graag ontbinding van contract.

BEN
    Geachte mevrouw,
    Wij hebben telefonisch contact gehad.
    De juiste gegevens zijn genoteerd en ingevoerd, en
    u krijgt binnen enkele dagen nader bericht over het
    evt. goedkeuring of afwijzing van de aanvraag bij
    uw huidige provider.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice.

Ook een klacht indienen over BEN?