Klacht BEN: BEN opgelicht, benadeeld en bedrogen !!! Consumenten PAS OP !!!

Consument

BEN opgelicht, benadeeld en bedrogen !!!
Ben inmiddels drie jaar klant bij Ben met meerdere sim only abonnementen zonder “contractperiode” nu wil BEN uitsluitend klanten met uitsluitend dure abonnement all inclusief abonnement m.a.w. smartphone abonnement!!! Kort samengevat wil ik erop attenderen:
-Een vertraagde ”online” (belstatus) van oplopend tot 10 dagen!!!
-Facturen naar willekeur en zonder specificatie (gebelde nr.)
-Na n aantal mislukte incasso dreigementen met BKR en Preventel
-Zonder excuus direct geblokkeerd na een vergeten factuur (zelfs na EEN incasso)
-Gevolg blokkade administratiekosten €12 + aansluitkosten €25 !!!
-Klantenservice slecht bereikbaar, onvriendelijk en onbetrouwbaar.
- zonder opdracht een dibeuze eindafrekening
-06 schijnt uit de lucht te zijn maar de voicemail niet!!! Volgens klantenservice
En dit allemaal bij een sim only zonder abonnement stelt u zich eens voor dat ik een smart abbonoment had (blln, sms en internet)...
Ik moet er niet aan denken.

Tegemoetkoming en nummerboud en gratis overzetting naar BEN Pre Paid

BEN
    Ik zou u graag telefonisch spreken, kunt u uw gegevens aanvullen met een telefoonnummer waarop ik u kan bereiken? Alvast bedankt.
    BEN
    Inmiddels hebben we diverse malen telefonisch conract gehad. Meneer dient een verzoek te doen via een andere provider, het nummer kan dan met 5 werkdagen overgenomen worden.
    BEN
    Vanochtend telefonisch contact gehad. Wij nemen contact op met de andere provider en gaan ervoor zorgen dat nummerbehoud alsnog plaats vind.
    BEN
    Vandaag weer telefonisch contact gehad. Nummerbehoud zal plaatsvinden op 20 juni.

Ook een klacht indienen over BEN?