Opgelost door BEN: Ben pakt mijn belminuten af, maar ik moet hetzelfde blijven betalen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 21543
Gebruiker
Meilany
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim een jaar geleden Ben regelmatig afgesloten voor toen 250+50 extra belminuten, 6,99 per maand, per maand opzegbaar. Dit abonnement geldt nu nog steeds bij ben, kortom sinds ik klant ben bij Ben is dit abonnement onveranderd.
Toch hebben ze bij mij na een jaar de 50 extra belminuten eraf gehaald waardoor ik nog maar 250 belminuten over heb maar laten ze me wel nog steeds die 6,99 per maand betalen.
Ik voel me dus bestolen......mag Ben zomaar mijn 50 extra belminuten afnemen, terwijl dit toen en nu nog steeds geldt op hun site? Dus het komt er dan op neer omdat ik na een jaar nog steeds trouw klant was (was, omdat ik natuurlijk wel gelijk opgezegd heb nadat ik hier achter kwam en geen enkele medewerking kreeg van de helpdesk), wordt ik bestraft met korting op mijn belminuten?


De oplossing

7 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik wil dit graag voor u nakijken, echter heb ik dan wat meer gegevens van u nodig. Kunt u uw gegevens aanvullen met adresgegevens of mobiele nummer? Alvast bedankt.
  2. Auteur
    Meilany
    Datum
    Geen probleem, mijn klantnummer bij jullie is 327240
  3. Auteur
    Meilany
    Datum
    Ik vergat te zeggen dat Ben ook iets met mijn login gedaan heeft, sinds ik klant-af ben en dat ik dus ook niet meer in kan loggen om bij me facturen te komen, dit vind ik erg onbeschoft aangezien dit zonder kennisgeving vooraf gedaan is (anders had ik nog wat facturen kunnen downloaden) EN de eindafrekening moet zelfs nog komen! Dus die kan ik niet eens inzien.
    Ik heb vandaag ook 2 berichten naar jullie/Ben gestuurd, over de facturen die gecrediteerd moeten worden en over dit laatste.
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb dit voor u nagekeken en wil u een voorstel doen. Ik zou dit graag telefonisch met u bespreken. Kunt u voor mij een nummer achterlaten waarop ik u kan bereiken. Ik ben vandaag tot 16.00 uur aanwezig. Daarna ben ik er pas as. vrijdag weer. Wellicht kunnen we een terugbelafspraak inplannen?
  5. Auteur
    Meilany
    Datum
    Ja dat kan, ik heb mijn telefoonnummer aangevuld, dan verwacht ik vrijdag een telefoontje van u.
  6. Auteur
    BEN
    Datum
    Vanochtend telefonisch contact gehad met de klant. Er zal een herberekening plaatsvinden over 3 facturen. Dit de klant per e-mail bevestigt.
  7. Auteur
    Meilany
    Datum
    Dank u voor een correcte afhandeling, ik heb de mail met de correctie inmiddels ook binnen, voor de volledigheid - ik las het nl. niet in de mail niet terug - verschijnen er dus geen administratiekosten op de laatste factuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meilany
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen