Klacht BEN: BEN reageert niet op mislukken portering en cancellen contract.

# 119681
Jean

Ongelofelijk slecht bereikbare en onkundige klantenservice.

Abonnement afgesloten op 2 juli met verzoek om nummerportering van voormalig zakelijk nummer
BEN kon zakelijk nummer eerst na 3 maanden overnemen, terwijl ik brief van KPN/SYMPAC heb dat dit vanaf 7 juli kan.
13-14-16 juli in totaal 2 1/2 uur aan de telefoon gehangen voor oplossing.
14/7 aanvraag geannuleerd via klantenservice en ook via brief.
15/7 nummerportering bij Telfort afgewezen omdat aanvraag van andere provider open staat.
20/7 nog steeds geen reactie.
- Melding gemaakt op Facebook pagina van BEN
- klacht via klachtenkompas.

- annuleren door BEN van verzoek nummerportering bij voormalige provider KPN/ SYMPAC
- bevestiging daarvan via mail !
- compensatie voor portokosten / ruim 2 1/2 uur bellen naar BEN; hierdoor ben ik door gratis belminuten heen en kosten andere gesprekken geld / kosten onnodig bellen naar nieuwe provider Telfort / hoofdpijntabletten
- totaal schade inmiddels € 10 exclusief mijn uurloon....

BEN
    Beste Jean,

Ik heb zojuist een email verstuurd naar het emailaqdres dat bij mij bekend is.

Ben
    Jean
    Niet eens met totaal geen financiele vergoeding.

KPN SYMPAC: nummerportering door hen geblokkeerd ivm aanpassing overgangsdatum door ontvangende provider.
    Nummerportering niet meer op korte termijn mogelijk en dus zinloos.
    Schade is voor mij nu nog groter; alleen niet in € uit te drukken.
    Naast langdurig onbereikbaar ook nummer aanpassen bij diverse websites en instanties. Denk aan Digi ID en sms codes voor extra beveiliging van toegangscodes. Nummer was sinds 1997 bij mij in gebruik.
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Niet opgelost .

als provider toegaf fout gehandeld te hebben was voor mij de kous af. Zelfs in klachtenafhandeling geeft provider wederom "bewijs van onkunde" zoals voormalig provider KPN/Sympac memoreerde.

Klachtenkompas heeft voor mij niet voldaan.
    Doel was om te zorgen dat BEN ervan leert en zaken intern op orde brengt. Daarvan geen enkel signaal gezien, alleen volharden in onkunde.
    Echt hopeloze actie en wilde er toch al geen verdere tijd meer insteken.

Groet, Jean

Jean

Ook een klacht indienen over BEN?