Opgelost door BEN: Ben reageert nooit binnen afgesproken termijn op klachten; vraag abonnementskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52615
Gebruiker
I
Datum
2 reacties

Details

De klacht

BEN is zeer moeilijk bereikbaar en reageert nooit binnen de afgesproken termijn op klachten. Daarom maar wederom via deze weg: wij hebben een abonnement van 20 euro contractueel laten vastleggen per sept, tot wordt continu een bedrag van 31,35 euro voor abonnementskosten in rekening gebracht. Ook hebben wij een vraag gesteld over de eerstvolgende factuur, ook daarom is tot op heden niet gereageerd.

De oplossing

Graag heldere uitleg binnen afgesproken termijn

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben vandaag kort telefonisch contact gehad. Inmiddels heeft u een antwoord hierop ontvangen naar aanleiding van de vraag die u gesteld heeft via het contactformulier op de website. Uit mijn gegevens blijkt dat de vraag binnen mijn termijn is beantwoord.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
  2. Auteur
    I
    Datum
    nou ja als goed hebt ervaren.... oke dan maar volgens het poldermodel...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?