Klacht BEN: BEN simkaart activeren

Josegroeneveld

Wij hadden een NANO simkaart besteld bij BEN omdat deze nodig was voor de nieuwe iPhone 4S en de grote simkaart daar niety in paste. Op 28 maart hebben we deze ontvangen met een brief waarin staat hoe deze simkaart te activeren. "Wanner we probeerden dit te doen door op de site www.ben.nl via het menu "Toestel & SIM"> "Activeren SIM kaart" werd ond een scherm getoond dat vermelde "Functie niet beschikbaar". Geprobeerd te bellen naar de service desk waar eenbandopname ons vertelde dat het gesprek 35 Eurocent kostte en dat de wachtij langer was dan 20 minuten. Na lange tijd aan de telefoon te hebben gehangen kregen nog steeds niemand aan de telefoon en na 30 minuten was de verbinding helemaal weg. Vandaag, 3 april, na meerdere pogingen nog steeds niet geactiveerd.

De BEN Nano SIM kaart moet worden geactiveerd. Daarnaast zou het niety verkeerd zijn om de internet site te verbeteren en ook de service desk beter telefonisch bereikbaar te maken.

BEN
    Beste klant,Er is zojuist een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?