Klacht BEN: BEN simkaart kan niet geactiveerd worden

Klachtnummer
# 116396
Gebruiker
F.A.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb begin juni een abonnement met toestel bij BEN afgesloten. Het toestel en de simkaart kreeg ik op 18 juni. Toen ik de simkaart probeerde te activeren via de site, lukte het niet. Ik kan ook geen internetvebruik etc. zien op mijn pagina. Nu weet ik dat ik voor de resterende dagen van de maand wel factuurkosten moet betalen, dit ga ik niet doen als ik geen eens gebruik kon maken van het abonnement. Daarnaast heb ik al gebeld met de klantenservice en kreeg ik een onduidelijke reactie en zou het na een paar dagen wachten opgelost zijn. Nu zijn we bijna 3 weken verder en kan ik nog steeds niet bellen, internetten en ben ik niet bereikbaar. Ik heb ook al via de mail contact opgenomen, maar nog geen reactie. Kan mijn simkaart z.s.m. geactiveerd worden en kunnen de kosten van m'n eerste factuur kwijtgescholden worden (ivm geen gebruik kunnen maken)?

De oplossing

Mijn simkaart z.s.m. activeren en de kosten voor het abonnement op m'n eerste factuur niet berekenen

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen