Klacht BEN: Ben slechte service!

Mk

Ik heb een maand geleden mijn abonnement gewijzigd en een paar weken later een mail ontvangen dat het een en ander mis is gegaan. Na x aantal keer bellen, konden ze het zelf ook niet oplossen. Ik mocht daardoor mijn belminuten en bundel dubbel benutten voor 1 maand. Nou zie ik bij mijn belstatus voor de maand april dat ik 1308 mb heb, maar dat is niet de abonnement die ik heb aangevraagd. Ik kan nergens terugvinden wanneer mijn abonnement is ingegaan en hoeveel belminuten/ mb's ik standaard heb. Ik vind het heel vervelend dat ik hier niet over word geinformeerd. Ik kan gewoon nergens de stand van zaken terugvinden. Nou heb ik jullie een paar keer gebeld om informatie in te winnen. Vervelend dat er pas na 20 minuten aan de lijn hangen wordt verteld dat de wachttijd langer dan 20 minuten is (dus in totaal 40 minuten) en dat het de komende tijd zo lang blijft. Ik kan nergens een mailadres vinden om mijn klacht te mailen. Super slechte service en absoluut niet klantgericht!

Ik wil mijn abonnement per omgaande opzeggen. Ik wil van mijn contract af en wil geinformeerd worden over de stand van zaken.

BEN
    Beste klant,Er is zojuist een reactie per email naar u toegestuurd.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?