Opgelost door BEN: Ben stopt contract niet en berekent te veel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131125
Gebruiker
Berendina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In maart 2015 gebeld wanneer mijn 2-jarig abonnement afliep. Volgens Ben september.

In augustus ineens hoge bedragen van mijn rekening afgeschreven.
Vele malen gebeld, kwam er niet door. Na invullen contactformulier eindelijk teruggebeld. Mijn abonnement bleek juni afgelopen.

Gevraagd mij per direct naar het goedkoopst mogelijke maandelijks opzegbare abonnement om te zetten. Het bleek dat vaste klanten (ik ben al jaren klant) weinig korting krijgen. Ik vroeg de mevrouw mij toch om te zetten, dit zou geregeld worden.

Weer een hoge afschrijving, weer contactformulier ingevuld. Omzetting niet verwerkt. Ben mailt dat ik in de war ben.

Weer contactformulier ingevuld, geen reactie. Andere provider genomen en Ben opgezegd, nummer inmiddels overgezet. Opzegging niet verwerkt, Ben blijft afschrijven.

Machtiging gestopt, Ben dreigt met incassokosten en het stop zetten van de diensten (sic)

De oplossing

Mijn opzegging per 15-09-2015 verwerken.
De teveel betaald bedragen vanaf juni terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Berendina,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Berendina
    Datum
    Als Ben dit verder afhandelt zoals voorgesteld, dan ben ik tevreden. Jammer dat zo'n klacht nodig is, maar goed dat het kan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berendina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen