Opgelost door BEN: Ben teleurgesteld

ChrisR

Op 6 juli zag ik dat ik bij Ben voortaan voor hetzelfde geld 100 belminuten extra per maand kon krijgen door mijn maandabonnement te verlengen (in feite dus het omzetten in een eveneens maandelijks opzegbaar abonnement, maar dan met een bundel van 300 minuten in plaats van 100+100 minuten). Ik had dit al eerder gedaan in mei, waardoor ik voor hetzelfde geld die 100+100 belminuten kreeg in plaats van 100. Deze verlenging ging in in juni, op de factuur over juni staan geen aansluitkosten, wat ook logisch is. Vodafone had een beter aanbod en ben daarom overgestapt op 26 juli, op 25 augustus is mijn nummer overgezet. Ik was verbaasd toen ik op jullie laatste factuur van 17 september over augustus aansluitkosten van €14,95 zag staan. Ik heb jullie klantenservice gebeld, er werd mij verteld dat dit niet klopte. Maar toen ik vertelde dat ik overgestapt ben, zouden de aansluitkosten opeens wel terecht zijn, omdat ik een nieuw abonnement heb afgesloten. Ik vind dit geldklopperij!

Ik zou graag willen zien dat de €14,95 aan aansluitkosten van mijn laatste factuur verdwijnen. Ik vind het nogal krom dat ik deze kosten niet betaald zou hebben als ik bij Ben was gebleven.

BEN
    Hallo Christiaan,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben
    ChrisR
    Ik kreeg de volgende mail van Ben: Hallo Christiaan,

Dankjewel voor je bericht op Klachtenkompas. Ik kan me voorstellen dat je niet voor onterechte kosten wilt komen te staan. Ik heb je factuur na gekeken en zie inderdaad dat de aansluitkosten onterecht zijn. De aansluitkosten zijn inmiddels vergoed.

Al met al is het opgelost, maar de manier waarop vind ik niet netjes, door eerst vol te houden dat deze aansluitkosten terecht zijn. Heel fijn dat er dan een site als Klachtenkompas bestaat!

Ook een klacht indienen over BEN?