Klacht BEN: Ben weigert al 5 maanden om een goedgekeurde Ben ING deal uit te voeren.

J.M.H. Groenland

Ik heb op 16 juni een Ben Sim Only kortingsvoucher gekocht bij de ING puntenwinkel waarmee je aan mooi verlengingsaanbod kon krijgen voor 10 euro per maand. Ik heb deze bij Ben geactiveerd en doorgevoerd, maar ik hoorde niets van Ben. Tot op de dag van vandaag heeft Ben niet het beloofde gerealiseerd. Sterker nog, per 1 oktober betaal ik voor mijn nieuwe verlenging van 24 maanden geen 10 euro, maar schrijft Ben 18 euro van mijn rekening af. Ik heb al tientallen telefoontjes en mails naar zowel ING als Ben gestuurd, maar ik word door aan het lijntje gehouden en van de een naar de ander doorgestuurd met allerlei excuses: te druk, een bug in het systeem, punten zijn niet geldig, we zijn er mee bezig, we nemen contact op met mevrouw, maar het wordt niet opgelost. Ik word er wanhopig van om tegen dit systeem te moeten vechten. Ik ben ook niet de enige: mijn man ondergaan dezelfde behandeling, dus er zullen meer mensen de dupe zijn geworden. En tot mijn grote verbazing: dezelfde deal staat nu weer in de ING puntenwinkel.

Ik wil dat Ben het verlengingsaanbod van de Ben ING deal doorvoert.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BEN?