Opgelost door BEN: BEN weigert automatische incasso stop te zetten!

Zwartbol2

Omdat wij in de schuldhulpverlening zitten is het voor ons niet mogelijk om aan de automatische incasso te voldoen. De rekeningen worden netjes altijd ruim op tijd betaald. Dit meerdere keren gedeeld met BEN. Ieder contact met BEN word er wat anders gezegd maar nooit komt er een oplossing! Het resultaat is dat de rekening handmatig over word gemaakt door de kredietbank maar BEN de rekening ''kwijtraakt''. Dit is nu al 4 maanden achter elkaar het geval. Zelfs na meerdere pogingen tot uitleg word er gedreigd met afsluiting of extra betalingen. Als ik ook nog vertel dat ik de beloofde mailtjes niet krijg ''ligt dit aan ons''.

Dat de automatische incasso word stop gezet of zij andere (wel mogelijke) oplossing aanbieden zodat er geen extra kosten en/of afsluitingen meer volgen. De rekeningen worden immers RUIM op tijd betaald!

BEN
    Goedemorgen Kayden,

Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

De groeten van Ben
    BEN
    Hallo Kayden,

Ik heb je een e-mail gestuurd.

De groeten van Ben.
    Zwartbol2
    Voor nu is het geregeld. Hopelijk blijft dit zo.

Zwartbol2
Ze hebben mij een code gegeven waardoor mijn betaling wel verwerkt kan worden. Hopelijk blijft dit goed gaan.

Ook een klacht indienen over BEN?