Opgelost door BEN: BEN weigert automatische incasso stop te zetten!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 287627
Gebruiker
Zwartbol2
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Omdat wij in de schuldhulpverlening zitten is het voor ons niet mogelijk om aan de automatische incasso te voldoen. De rekeningen worden netjes altijd ruim op tijd betaald. Dit meerdere keren gedeeld met BEN. Ieder contact met BEN word er wat anders gezegd maar nooit komt er een oplossing! Het resultaat is dat de rekening handmatig over word gemaakt door de kredietbank maar BEN de rekening ''kwijtraakt''. Dit is nu al 4 maanden achter elkaar het geval. Zelfs na meerdere pogingen tot uitleg word er gedreigd met afsluiting of extra betalingen. Als ik ook nog vertel dat ik de beloofde mailtjes niet krijg ''ligt dit aan ons''.

De oplossing

Dat de automatische incasso word stop gezet of zij andere (wel mogelijke) oplossing aanbieden zodat er geen extra kosten en/of afsluitingen meer volgen. De rekeningen worden immers RUIM op tijd betaald!

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Kayden,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Kayden,

    Ik heb je een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.
  3. Auteur
    Zwartbol2
    Datum
    Voor nu is het geregeld. Hopelijk blijft dit zo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwartbol2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mij een code gegeven waardoor mijn betaling wel verwerkt kan worden. Hopelijk blijft dit goed gaan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen