Opgelost door BEN: Ben weigert het prepaid tegoed te vergoeden dat ik door hun handelen ben kwijtgeraakt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326843
Gebruiker
MEK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kortgeleden een Sim-only met nummerbehoud afgesloten. Vervolgens zegt Ben meteen, in het wilde weg, mijn oude prepaid abonnement op, zonder dat ik zelfs maar een Simkaart van Ben heb ontvangen en de ingangsdatum naar later heb kunnen zetten. Gevolg: ik zonder werkende telefoon, mijn prepaid tegoed foetsie, evenals contacten op mijn oude Simkaart en voicemailberichten. Mijn klacht bij Ben: ik wil in ieder geval mijn verdwenen prepaid tegoed vergoed hebben. Reactie klanten"service" Ben: lalalalala... De ene vage lulsmoes na de andere. En nu hoor ik helemaal niks meer.

De oplossing

Ik wil een fatsoenlijk antwoord op mijn klacht, en een passende vergoeding.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Marlies,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  2. Auteur
    MEK
    Datum
    Vanochtend een vriendelijk telefoontje gekregen van Ben. Mijn kosten worden zoals gevraagd vergoed. De zaak is wat mij betreft naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MEK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen