Klacht BEN: BEN WIL 100 EURO VOORSCHOT, anders kun je geen 0900 nummers bellen

zie andere klager
KLACHT Deze week ben ik officieel Ben-klant geworden, binnen 1 dag kwam ik erachter dat ik niet meer met mijn klanten/leveranciers kan bellen met een 0900-nummer. Ben heeft dit namelijk geblokkeerd. Ze willen minimaal eerst 2 betalingen (dus twee maanden) op hun rekening gestort hebben of 100(!) euro, voordat zij dat vrijgeven. (Dit noem ik dus gijzeling van mijn mobiele nr).

Niet alleen super irritant, maar ook nog eens juridisch gezien ontzettend knudde... want... Dit staat namelijk niet in de algemene voorwaarden, actievoorwaarden en dit is mij überhaupt nooit ten kennis gegeven voordat het abonnement in ging. Dus geen kans om dit te herzien en me te bedenken.

Ben reageert niet op mijn klacht en wil hier verder niet op in gaan. Maar ondertussen kan ik dus niet bellen met: Mijn energieleverancier, mn zorgverzekeraar, of bijna elke andere klantenservice. Dit komt heel rauw op mijn dak. Zeker aangezien ik geen vaste aansluiting heb. Help!

ik weet dat ben toch niet met een oplossing komt

IK WIL ANDEREN WAARSCHUWEN

SLUIT GEEN BEN AF

Als ik dit van tevoren had geweten had ik geen BEN genomen

BEN
    Hallo Jan,

Ik vind het vervelend om te horen dat je hier niet van op de hoogte was.
    Alle informatie over mijn diensten staat in de algemene voorwaarden en op onze site.
    Daarnaast kun je uiteraard altijd contact opnemen met mijn klantenservice, je vraag stellen op mijn website of op de mijn forum.

Met Vriendelijke Groeten,
    Ben
    jan smit
    dit is een flut antwoord wat ik al verwacht had...

met andere woorden verwijzen naar voorwaarden..

bellen met klantenservice dient alleen om je nogmaals 35 cent per gesprek af te troggelen.

Antwoord wat je krijgt te horen: Sorry, maar het is zo
    we kunnen niets voor u doen

Ik vind dit ronduit schofterig dat nieuwe klanten behandeld worden als fraudeurs.

Ik vind het voorschot van 100 euro in geen enkele verhouding staan tot de overlast die dit mij bezorgt.
    BEN
    Hallo Jan,
    Ik vind het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over mijn dienstverlening. In dit opzicht kan ik je helaas niet verder helpen. Over een maand zul je kunnen bellen met alle 0900 nummers.
    Ben
    Dit is WAARDELOOS ben.

Als jullie 2 maanden abonnement ontvangen hebben dan hebben jullie 20 euro.

Waarom willen jij dan 100 euro voorschot zodat ik vanaf dag 1 gebruik kan maken van 0900 nummers.

Veel bedrijven zoals ziektekostenverzekeraars zijn alleen via 0900 nummers bereikbaar.

Dankzij BEN kan ik dus 2 maanden niet naar mijn ziektekostenverzekeraar of andere 0900 nummers bellen.

Ik EN veel ANDEREN vinden dit storend, ZEER storend
    100 euro is VEEL te VEEL voorschot/borg