Klacht BEN: Ben

niquedegraaff

21 april overstap aangevraagd van KPN naar Ben omdat KPN slecht bereik heeft in mijn woning. Nummerovername duurde eeuwen, tig keer gebeld naar de klantenservice van beide bedrijven. Die van Ben wees met de vinger naar KPN omdat zij de aanvraag niet behandelden, maar KPN zei dat Ben helemaal geen aanvraag heeft gedaan. Meerdere malen zo gegaan tot ik er helemaal zat van werd.

Vervolgens nummer van Ben maar geaccepteerd, maar ook dat duurde weer lang voordat die werd geactiveerd (1 week!!!). Pas per 7 mei kunnen bellen met Ben.

Kreeg 7 juni een email binnen van Ben dat ik per 9 juni mijn oude nummer van KPN ga krijgen. Ik dus over de rooie want alles is net doorgegeven aan vrienden .et.c. Vervolgens bericht gekregen dat die mail als ongeschreven moet worden behouden.

Het is nu 9 juni en ben sinds vandaag onbereikbaar geworden. Het nummer is niet in gebruikt. Super, bedankt BEN. Wat een fucking puinhoop! Ondertussen al flink wat kosten gemaakt voor het bellen naar de helpdesk (wachttijd langer dan 10 minuten!!).

Compensatie voor alle klantcontacten. Ik ben nergens zo slecht ontvangen als nieuwe klant. Zorg dat jullie het systeem op orde hebben. Het is een puinhoop.

niquedegraaff
    Nog geen reactie ontvangen. Daarnaast is mijn nummer nog steeds niet overgezet. Ook de toegezegde korting op het abonnement (aan gemaakte telefoonkosten naar helpdesk) zijn nog steeds niet vergoed. Kortom. BEN komt he-le-maal NIETS van haar beloften na. Niets.
    BEN
    Hallo Anton,

Uit mijn gegevens blijkt dat je nummer op 8 juni 2017 is overgezet. Je geeft in je bericht aan dat dit niet het geval is. Kun je me uitleggen waarom dit niet het geval is?

De compensatie zal worden verrekend met je volgende factuur. Deze ontvang je in juli.

Ben
    niquedegraaff
    Ik wil het nieuwe nummer terug waarmee ik akkoord ben gegaan. Iedereen heeft net mijn nieuwe nummer (die van BEN) dus ik heb geen zin om die irritante vriend te zijn die constant verschillende nummers heeft. Dat oude nummer van KPN hoef ik dus niet meer.

Fijn dat het gaat worden verrekend, maar dat is mij al eerder toegezegd dus als je het niet erg vind ga ik er voorlopig van uit dat dit niet gaat gebeuren.
    BEN
    Hallo Anton,

Ik kan me voorstellen dat je niet steeds van nummer wilt wisselen. Op het moment dat je KPN nummer op je simkaart is geplaatst, is het andere Ben nummer verwijderd. Het is nu helaas niet meer mogelijk om deze terug te halen. Sorry daarvoor.

Op 7 juni is je inderdaad voor het eerst een compensatie beloofd. Dat betekent dat je de compensatie op de factuur van juni ziet verschijnen. Aangezien ik altijd een maand achteraf factureer en incasseer, zie je deze compensatie pas terug in juli.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?