Klacht BEN: bereikbaarheid Ben en reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117923
Gebruiker
GJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In mei abonnement verlengd bij Ben met nieuwe telefoon.
Levering binnen 24 uur was prima, alle gegevens klopte. Nieuwe simkaart ontvangen
Om deze te activeren moet op de Homepage de kaart activeren. Echter deze is onbereikbaar. ondertussen 5 x aan de telefoon gezeten met een gemiddelde wachtijd van meer dan 30 minuten. Vanwege de hoge kosten maar gestopt.
Via het kontakt formulier op de site het probleem iedere keer weer gemeld.
Nu 3 weken verder is de kaart ondertussen wel geactiveerd maar kan ik geen verbinding met de provider krijgen en dus nog steeds niet bellen.
Op het kontakt formulier wordt NIET gereageerd. Wachttijden vermeld op de site kloppen écht niet. Zeer klant-onvriendelijk.

De oplossing

fatsoenlijke en snelle reactie op klachten en problemen
Oplossing van het ondertussen al weken durende activatie- en het niet kunnen bellen probleem!!!
Juiste informatie op wachtijden

1 reactie

  1. Auteur
    GJ
    Datum
    lange tijd voordat reactie is gekomen en de klacht is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen