Klacht BEN: Berekenen van internet gebruik maar ik heb geen internet!?

mahe

Ben berekend internet gebruik maar ik heb geen internet op mijn telefoon en die is zo ingesteld dat ik alleen internet via wifi kan gebruiken en dan nog alleen thuis!

Er zijn geen apps die gebruik van internet kunnen gebruiken ik mijn telefoon is ingesteld dat er geen back-ups gedaan kunnen worden! Er kan op geen enkele manier bewust of onbewust gebruik van internet gemaakt worden!
Toch ontvang ik toren hoge rekeningen voor internet gebruik en ik ben zeker niet de enige. Nu wordt ik omdat ik er tegen in ga volledig geblokt en kennen ze mij niet meer.

Het is duidelijk dat hier de boel bedonderd wordt en schandalig mensen om de tuin geleid worden. Ben heeft na vele verzoeken nog nooit enig bewijs kunnen overleggen of overlegd terwijl ik dat wel kan!

Een eerlijke behandeling van de klanten bij ben en dat ben toegeeft fout te zijn geweest.
Ik wil mijn geld terug en wil dat voor iedereen.

BEN
    Geachte meneer,
    U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben.
    Ben klachtenservice
    mahe
    Ben blijft overal omheen draaien en komen steeds met nieuwe vragen. Daar zijn ze wel goed in. er zou 6.60 gecrediteerd worden maar dat is en wordt niet gedaan. De bedoelde en gewraakte factuur blijft op het overzicht openstaan maar in februari heb ik die handmatig voldaan en moest daar bewijs van opsturen. Nu moet ik zelf hum boekhouding doen..... Maar goed ik heb een foto van de betaling gestuurd en ben aangesloten. echter laten ze wel de rekening als niet betaald op het overzicht open staan.
    mahe
    En hier ga ik verder, Ik wacht af tot ik weer wordt afgesloten.Ben laat mensen in de veronderstelling een abonnement af te sluiten voor alleen bellen en sms-en maar verzwijgt dat met wel kan internetten? Hier is het al misleiding want later komt er toch gebruik van internet op de rekening . Maar ik had toch alleen bellen en sms-en? Ik wil alleen bellen ,sms-en en GEEN internet.
    Ben verzwijgt ook dat App-s udaten en daar berekend Ben geld voor, OOK ALS JE ALLEEN VIA WIFI internet hebt!
    mahe
    Ik heb alles uitgezet op mijn telefoon en kan dus absoluut niet via het GSM netwerk op internet komen en alle updates zijn uitgezet en doe ik handmatig via WiFi. Maar toch zijn er kosten berekend voor internet, dit is dus ONMOGELIJK!
    Dus is Ben eerst bezig met misleiding om daarna op verschillende manieren onrechtmatig geld uit de zakken van zijn abonnees te kloppen. Daarna beloofd Ben van alles te doen maar uiteindelijk doen ze niets.
    mahe
    Er is mij beloofd 6,60 euro in mindering te brengen maar ik moest eerst de rekening voldoen. Tot op heden is er niets in mindering gebracht en blijft de nota ook nog eens gewoon openstaan op het overzicht. Wat ben ik blij dat ik van alles een kopie heb!Zo Ben, knap het nu maar eens een keer op en betaal mij alle bedragen van internet-gebruik terug van twee telefoonnummers en vanaf het begin van de aansluiting. Niet eerder zal ik stoppen en nadere Ben gebruikers aanschrijven om informatie
    mahe
    te verzamelen om zo een hele grote bewijslast tegen je te hebben.
    Ik zal daarmee naar de media gaan en zo ook de Opta. Deze vieze spelletjes moeten nu maar eens stoppen.Marco
    mahe
    Ben probeer hier te laten zien dat ze wat doen maar er is door Ben totaal geen actie ondernomen!

mahe

Ook een klacht indienen over BEN?