Klacht BEN: Betalen voor nieuwe simkaart binnen 6 maanden??????

Sjaan

Na het ingaan van mijn contract half oktober zijn er steeds problemen geweest met mijn "bereik". Zo viel het bereik steeds weg ( terwijl mijn man met Ben wel bereik had), kon ik niet meer bellen of gebeld worden en startte mijn telefoon zich steeds opnieuw op.
Na contact met Ben werd mij geadviseerd de telefoon via Ritel op te sturen voor een software-update en als dat niets zou opleveren dan een nieuwe simkaart aan te vragen ( waar ik niet voor zou hoeven te betalen).
Na terugkomst van de telefoon blijven de problemen en wordt aangegeven dat het waarschijnlijk aan de simkaart ligt.
Vandaag weer contact gehad met Ben voor het aanvragen van een nieuwe simkaart, waarna ik te horen kreeg dat ik de kosten voor een nieuwe simkaart voor mij zouden zijn. Wat erg raar is, want in het zelfde gesprek wordt mij gezegd dat binnen de 6 maanden niet hoeft te worden betaald, van half oktober tot half april is bij mij 6 maanden.

Ik zou het fijn vinden als de kosten voor een nieuwe simkaart door Ben worden vergoed.

BEN
    Beste mevrouw Hazen,

Ik heb u een e-mail verstuurd naar het e-mail adres dat bekend is bij mij in het systeem.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?