Klacht BEN: Bizar systeem

Nickhobbs

Teleurgesteld.

Januari had ik mijn mobiel verloren, en nieuwe besteld; toen het kwam, mijn gegevens met Ben waren foutief tegen m passport (nooit een probleem te nemen geld!) , dus ik kreeg geen nieuwe telefone, en de systeem staat 'in bestelling' tot ik gebeld 2de keer.

Kreeg ik de fone zonder SIM. Was niet mogelijk een SIM aan te vragen, 'onbetaald factuur'.

Maar, ik heb twee keer overbetaald voor allebei facturen maar het zei nix op mijn IkBen profiel, begrijp ik dit helemaal niet.

Heel vervelende, want ik probeerd een nieuwe SIM te bestellen en het niet mogelijk was sinds Januari - dus had ik geen mobiel voor Februari maar heb nog betaald 2x. Ik ben zeer teleurgesteld in Ben, vorige jaar was zonder problemen.

Ik vind de incasso service bizar, nix terug van de facebook 'contact' pagina, en de website zelf doet niet wat het moet. Wat meer is daar?

Ik hoop mijn IkBen bijgewerkt, en mijn geld terug. Ik heb een nieuwe SIM net besteld, hopelijk deze week het gaat door!

Ik heb nix tegen Ben tot nu, maar deze jaar is zover verschrikkelik. Ik heb veel probeerd te bellen, en ik vind de systemen in gebruik niet goed genoeg, admin, incasso, klantenservice, facebook, website.

Nu heb ik Januari, Februari, en half Maart verloren, en ook een klant wie kon me niet bellen in tijd; extra kosten voor deze 'tijdelijk' Lebara prepay, (200+ euro zover.. gvd) - compensatie wou ik graag - ik heb ook een bedrijf hoor, en heb meer zorg voor mijn klanten!

Ik wil verder te gaan met Ben, want ik heb net een nieuwe mobiel met 2 jaren contract - ik wil alleen te betalen zonder problemen, en snel oplossingen als zo! 2014 was prima!

BEN
    Geachte meneer,
    U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben. Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?