Opgelost door BEN: Blijf rekeningen krijgen terwijl abonnement beeindigd is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125187
Gebruiker
Antoinette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben heeft mij schriftelijk, via mail, als ook via Facebook, Klantenservice en via Klachtenkompas bevestigd dat mijn abonnement 0641904917 beëindigd is op 4 mei en dat de laatste rekening eind juli volgt . Eind juli heb ik deze laatste rekening netjes betaald.

Ben stuurt mij eind augustus weer een rekening voor bovenstaand nummer. Ik ben hier niet van gediend en voorzie aanmaningen, dreiging met Incassobureaus en Preventel, waar Ben bij zijn andere klanten ook meer dreigt.

Ben heeft zijn systeem niet op orde en de klant, ik, ben hiervan de dupe.




De oplossing

Ik wil geen aanmaning ontvangen.

Ik wil niet gedreigd worden met Incassobureaus en Preventel.

Ik wil mijn toegezegde schadevergoeding ontvangen voor bovenstaand nummer en nummer 06-23152320.

Ik ontvang eind augustus de laatste keer een afschrijving van mijn andere nummer 06-23152320: ik wil voor dit nummer in september niet weer een nieuwe nota ontvangen.

Ik wil uit alle systemen van Ben geschrapt worden.

Ik wil een excuus van Ben voor alle fouten die zij gemaakt hebben en al het geld wat me het gekost heeft alles te proberen recht te zetten en in goede banen te leiden om netjes uit elkaar te kunnen gaan.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Antoinette
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antoinette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen