Klacht BEN: Blokkeren simkaart pas na 3 dagen, nieuwe simkaart doet het niet

Klachtnummer
# 33323
Gebruiker
Ankekeidel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik baal echt enorm van Ben's slechte service; ten eerste heb ik afgelopen vrijdag mijn simkaart geblokkeerd en blokkeren jullie hem pas AFGELOPEN DINSDAG! Daarnaast heb ik zaterdag gemaild (omdat jullie zo'n beperkte openingstijd hebben van kl service) dat het blokkeren niet meer nodig is omdat mijn telefoon gevonden was (en dus niet gestolen)!! Jullie hebben maandagochtend tijd gehad om deze mail te lezen, maar de simkaart wordt gewoon pas dinsdag geblokkeerd! Nu heb ik vandaag mijn vervangende simkaart gekregen en vanmiddag geactiveerd en nu (21.00 uur) doet mijn telefoon het NOG niet! Dit kan echt niet, begrijp niet dat jullie je zaken niet voor elkaar hebben. Zal dus ook overstappen naar andere provider.

De oplossing

- compensatie
- zo niet; dan wil ik z.s.m. mijn contract beeindigen

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Inmiddels is uw simkaart actief. Ik probeer morgen nogmaals telefonisch contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenserviceMevr. D. Groeneveld
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb u per e-mail een reactie gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenserviceMevr. D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen