Klacht BEN: buiten de 500 MB bundel ,blokkade, 200 € rekening!

okido007@gmail.com

Na wachten op beloofde actie per email welke uitbleven telefonisch contact (eindelijk) met BEN medewerker vandaag 21 augustus. Vraag : waarom blokkade?-waarom nog steeds geen eerste factuur?(abonnement ingegaan op 14 juli 2013)-waarom geen berichtgeving?
Ben heeft geen over "de data bundel limiet ,begrenzing " en dan blokkeren, maar laat mijn dochter van 16 dus haar gang gaan totdat er 200 € over de 500 MB is gegaan.! Tel uit je winst voor BEN en tel uit je verlies voor de ouder van minderjarige dochter!!!
Op de vraag of BEN een begrenzing kan instellen zoals andere providers wordt geantwoord: "nee, dat hebben wij niet". Basta.
Ik vind dat ik de "boete"van 200€ niet hoef te betalen en dat ze voor minderjarigen een limiet moeten kunnen instellen, waarbij blokkade volgt bij overschrijding van de per abonnement afgesproken databundel.
P.S. Ik zal niet het enige slachtoffer zijn?!

De verbruikte data boven 500 MB niet in rekening brengen omdat er geen eerlijke data limiet mogelijk blijkt uitgaande van deze provider, anders dan : 200 €!

BEN
    Vandaag de klant gesproken en beide klachten beantwoord. Kosten worden vergoed, telefoonnummer wordt geactiveerd en u ontvangt een e-mail ter bevestiging.
    Ben klachtenservice
    Mw. G. van Dijk

Ook een klacht indienen over BEN?