Opgelost door BEN: Compensatie niet verrekend én simkaartnummer 'IkBen'-pagina klopt nog steeds niet!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128836
Gebruiker
HJK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben heeft mij nav van tweede klacht #121343 31-07-2015 in mail (mail van 20 -08 van Ben) belooft de 32 euro die ik nog tegoed heb van Ben te verrekenen met de komende facturen.
Vandaag is mijn nieuwe factuur te zien op Mijn Ben pagina. Helaas is er niets verrekend!

Daarnaast staat nog steeds een onjuist simkaartnummer in de IkBen pagina. Ook dit is niet verholpen. Dit probleem is al in juni gemeld.

Klacht 1 #115305 23-06-2015
Klacht 2 #121343 31-07-2015

De oplossing

Ik wil graag dat Ben de beloofde 32 euro op mijn rekening stort. Verrekening met komende facturen zoals beloofd, werkt dus niet.
Daarnaast eindelijk het juiste simkaartnummer vermelden op mijn IkBen Pagina.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Helen,
    Ik heb je klacht al per e-mail beantwoord. Om die reden zal ik deze klacht nu sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    HJK
    Datum
    De vergoeding van ben wordt dus verrekend met mijn komende facturen. De nieuwe factuur wordt niet geïncasseerd, totdat vergoeding compleet verrekend is.
    Simkaartnummer op Mijn Ben is aangepast. PIN en PUKcode kloppen nog niet op mijn Ben pagina. Daar wordt nog aan gewerkt.
    Positief beoordeeld omdat ik fijn rechtstreeks contact heb met Ben medewerker die op de hoogte is van mijn problemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HJK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen