Opgelost door BEN: contract beëindiging / verlenging onduidelijk Door storing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104900
Gebruiker
johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Prepaid sim contract wilde ik in januari wijzigen omdat het aan einde looptijd zat. Het was voor mij maanden onmogelijk om op 'mijn ben' inzicht te krijgen in mijn status . Hierdoor was ik het zat en heb een andere provider gezocht. het blijkt dat de korting op het abonnement ondertussen is afgelopen en ik betaal nu een aanzienlijk bedrag zonder dat ik een bevestiging krijg van het opzeggen en de verrekening. Telefonischen uitleg levert een wachttijd op van meer dan 20 minuten. Ik ervaar dit hele proces als zeer klantvriendelijk en als geldklopperij. Als dit niet fatsoenlijk wordt afgehandeld, bevestigd dit mijn beeld. Het gaat hier niet om recht, maar om fatsoen.

De oplossing

1. Duidelijkheid over einde contract
2. Verrekenen rekening maar vanwege bewuste ondoorzichtigheid over verlopen van korting a.g.v. langdurige 'Storing '.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    johan
    Datum
    Indien de beloofde 15 euro korting daadwerkelijk is doorgevoerd, ben ik tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen