Opgelost door BEN: contract beëindiging / verlenging onduidelijk Door storing

johan

Prepaid sim contract wilde ik in januari wijzigen omdat het aan einde looptijd zat. Het was voor mij maanden onmogelijk om op 'mijn ben' inzicht te krijgen in mijn status . Hierdoor was ik het zat en heb een andere provider gezocht. het blijkt dat de korting op het abonnement ondertussen is afgelopen en ik betaal nu een aanzienlijk bedrag zonder dat ik een bevestiging krijg van het opzeggen en de verrekening. Telefonischen uitleg levert een wachttijd op van meer dan 20 minuten. Ik ervaar dit hele proces als zeer klantvriendelijk en als geldklopperij. Als dit niet fatsoenlijk wordt afgehandeld, bevestigd dit mijn beeld. Het gaat hier niet om recht, maar om fatsoen.

1. Duidelijkheid over einde contract
2. Verrekenen rekening maar vanwege bewuste ondoorzichtigheid over verlopen van korting a.g.v. langdurige 'Storing '.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    johan
    Indien de beloofde 15 euro korting daadwerkelijk is doorgevoerd, ben ik tevreden.

johan

Ook een klacht indienen over BEN?