Opgelost door BEN: contract beeindigd

Jolystoltenkamp

Voor mijn zoon abonnement met iphone4 afgesloten bij ben. Na een maand gebeld wanneer ik de factuur kon verwachten. Binnen no time was de simkaart geblokkeerd omdat ik per ongeluk de naam van mijn zoon had ingevuld in plaats van mijn naam, wel mijn geboortedatum en met mijn rijbewijsnummer heb ik het contract afgesloten. Ik weet dat providers een kredietcheck uitvoeren voordat ze je toelaten. Alleen heeft ben verzuimd de gegevens van mijn rijbewijs te checken met de gegevens van de aanvrager. Daar zijn zij dus ook de fout mee ingegaan. Overzetten op mijn naam was geen mogelijkheid volgens ben. Het toestel moet terug en het contract wordt beeindigd. De totale fout wordt bij mij neergelegd en dat vind ik niet terecht.

Ik wil dat ben de tenaamstelling van het contract wijzigt op mijn naam en dat het toestel zsm wordt gedeblokkerd zodat het contract gewoon verder loopt

BEN
    Geachte mevrouw Stoltenkamp, Vandaag en eerder heb ik u gesproken naar aanleiding van uw klacht. Ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen en een bevestiging van de afspraak ontvangt u via de e-mail.
    Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.
    Mw. Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice
    Jolystoltenkamp
    Super opgelost door ben klachtenservice!! Bedankt!!

Jolystoltenkamp

Ook een klacht indienen over BEN?