Opgelost door BEN: contract beeindigd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76580
Gebruiker
Jolystoltenkamp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor mijn zoon abonnement met iphone4 afgesloten bij ben. Na een maand gebeld wanneer ik de factuur kon verwachten. Binnen no time was de simkaart geblokkeerd omdat ik per ongeluk de naam van mijn zoon had ingevuld in plaats van mijn naam, wel mijn geboortedatum en met mijn rijbewijsnummer heb ik het contract afgesloten. Ik weet dat providers een kredietcheck uitvoeren voordat ze je toelaten. Alleen heeft ben verzuimd de gegevens van mijn rijbewijs te checken met de gegevens van de aanvrager. Daar zijn zij dus ook de fout mee ingegaan. Overzetten op mijn naam was geen mogelijkheid volgens ben. Het toestel moet terug en het contract wordt beeindigd. De totale fout wordt bij mij neergelegd en dat vind ik niet terecht.

De oplossing

Ik wil dat ben de tenaamstelling van het contract wijzigt op mijn naam en dat het toestel zsm wordt gedeblokkerd zodat het contract gewoon verder loopt

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Stoltenkamp, Vandaag en eerder heb ik u gesproken naar aanleiding van uw klacht. Ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen en een bevestiging van de afspraak ontvangt u via de e-mail.
    Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.
    Met vriendelijke groet,
    Mw. Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    Jolystoltenkamp
    Datum
    Super opgelost door ben klachtenservice!! Bedankt!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolystoltenkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen