Klacht BEN: contractbreuk ben

j5976

bij ben denkt men bij een onbeperkt bellen bundel gesprekken na 120 minuten af te kunnen breken want hoog uit 2 a 3x in de week 120 minuten of wat langer bellen zou misbruik zijn want volgens hun voorwaarden kunnen ze onbeperkt bellen beperken bij misbruik (de gemiddelde fair use policy ligt rond de 7000 minuten p/m waar ik niet eens in de buurt kom) in mijn ogen en meerdere organisaties waar ik navraag heb gedaan is dit echter contractbreuk ik verwacht dus of zonder beperking te kunnen bellen (zeker nu met corona waar op bezoek gaan moeilijk is) of kosteloze beeindiging van de overeenkomst

de beperking er af of kosteloos kunnen overstappen

j5976
    erg asociaal om niet te reageren op een klacht die is ontstaan door contractbreuk door jullie

j5976
de beperking is er nog steeds er word dus nog steeds contractbreuk gepleegd door ben aangezien ben heeft aangegeven te mogen beperken bij misbruik en er geen sprake is van misbruik beschouw ik dit nu ook als smaad en laster

Ook een klacht indienen over BEN?