Klacht BEN: contractbreuk ben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 526380
Gebruiker
j5976
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij ben denkt men bij een onbeperkt bellen bundel gesprekken na 120 minuten af te kunnen breken want hoog uit 2 a 3x in de week 120 minuten of wat langer bellen zou misbruik zijn want volgens hun voorwaarden kunnen ze onbeperkt bellen beperken bij misbruik (de gemiddelde fair use policy ligt rond de 7000 minuten p/m waar ik niet eens in de buurt kom) in mijn ogen en meerdere organisaties waar ik navraag heb gedaan is dit echter contractbreuk ik verwacht dus of zonder beperking te kunnen bellen (zeker nu met corona waar op bezoek gaan moeilijk is) of kosteloze beeindiging van de overeenkomst

De oplossing

de beperking er af of kosteloos kunnen overstappen

1 reactie

  1. Auteur
    j5976
    Datum
    erg asociaal om niet te reageren op een klacht die is ontstaan door contractbreuk door jullie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j5976
Datum
Uiteindelijke oplossing
de beperking is er nog steeds er word dus nog steeds contractbreuk gepleegd door ben aangezien ben heeft aangegeven te mogen beperken bij misbruik en er geen sprake is van misbruik beschouw ik dit nu ook als smaad en laster
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen