Klacht BEN: Contractovername

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333024
Gebruiker
jack
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 7 november een verzoek tot contractovername gedaan, alles toegestuurd. Er gebeurde niets. Klacht ingediend.

Vandaag e-mail van Ben. Contractovername zou in orde gemaakt zijn. Wat schetst mijn verbazing? Helemaal niets geregeld!

Ik word er werkelijk kots en kots ziek van.

De oplossing

Dat het nu eens in orde komt, ik vraag toch niets bijzonders?

2 reacties

  1. Auteur
    jack
    Datum
    Is niet aangepast ! En als ik via de email de gegevens nakijk is de achternaam FOUT gespeld. Moeilijk he?!
  2. Auteur
    jack
    Datum
    Laat maar, contact gehad met de sd, nu wel geregeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Achternaam niet goed gespeld, svp aanpassen HERHALING: KUNT U DE ACHTERNAAM AANPASSEN? ACHTERNAAM IS NIET GOED GESPELD! DANK U!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen