Klacht BEN: Data verbruik extreem hoog en mysterieuze kosten buiten de bundel

Robbedoes

Hallo. Heb n sms gekregen van ben dat ik op 80% van mijn 1000mb bundel zat. Hetgeen alvreemd is aangezien ik voornamelijkwifi gebruik en nooit boven de 600mb uitkom. De datameter op mijn smartphone die me waarschuwt bij 500 mB was ook nog niet bereikt.
Waar zijn die kosten buiten de bundel voor? Ik heb in mn logbestanden geen servicenrs. Na de 80% sms heb ik direct de mobiele data uitgeschakeld. Desondanks stond de meter n dag later al op 25 mb over de 1000mb en kreeg ik dito sms.
Daarnaast zie ik op ikben dat ik 8 euro buiten de bundel zou hebben gebeld. Ik hebn nummerlogger op mijn telefoon en daarop zijn geen buitenlandse nrs. En servicenummers te zien.Zou ik inzicht in kunnen krijgen waar ik san zogenaamd naartoe heb gebeld en waar dit hoge dataverbruik vandaan komt?

Graag inzicht in de reden voor t hoge dataverbruik . Helemaal waar pots in één dag meerdan 200mb vandaan komt terwijl de telefoon uitstaat en welke servicenummers/buitenlandnummers ik gebeld zou hebben om aan die 8 euro plus te geraken.
Mocht dit inderdaad niet kloppen ga ik ervan uit dat dit niet afgeschreven wordt bij me.

BEN
    Vanochtend gesproken met de heer Camies. Uitleg gegeven over de kosten buiten de bundel. Deze kosten zal ik crediteren op de factuur van april. De waarschuwing is te laat verstuurd vanwege een achterstand in de verwerking van de datagegevens. Bij gebruik van wifi geadviseerd het mobiele netwerk uit te schakelen.

Ook een klacht indienen over BEN?